A család mindvégig nagyon kedves volt velem, és mindent megtettek azért, hogy jól érezzem magam, ennek ellenére hétfőn és kedden hatalmas nagy honvágy uralkodott rajtam.Szerdán és csütörtökön már nagyon jól éreztem magam... Pontosabban csütörtök estig, ugyanis aznap este volt a Búcsúest. Az esten eljött az a pillanat, amikor az ember azt láthatta, hogy a diákok 90%-a sír. Kedden még nem gondoltam volna, hogy sírni fogok.
Péntek reggel elérkezett az utolsó kézfogás... az utolsó ölelés! Fájó szívvel és ismét könnyeinkkel küszködve búcsúztunk egymástól.

Kővári Bernadett

 

Én tényleg meglepődtem. Csak négy napig voltunk együtt, de úgy éreztem, hogy már négy hónapja vagy éve ismerem őket. [...] Lényegében az utazás nagyon jó volt, tanulságos. [...] Megérte, és egy olyan élmény, amit tudom, hogy nem felejtek el.

Kato Brigitta

 

Míg a többi országra vártunk, elmentünk az iskolába, megismerkedtünk a partnereinkkel, és később elkezdődött a nyitóest. Sok érdekes dolgot mutattak. Este 8-kor hazavitt a család [...] Minden este valami különlegeset főztek nekem.  [...] Egész héten sokat foglalkoztak velünk a suliban. 

Csányi Gréta

A bejegyzés trackback címe:

https://comeniustolna.blog.hu/api/trackback/id/tr971127594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása